пʼятниця, 2 грудня 2022 р.

Блог асистентів вчителів комунального закладу "Вінницький ліцей № 8": Вечірко В.В.

Блог асистентів вчителів комунального закладу "Вінницький ліцей № 8": Вечірко В.В.
       01.12.2022 року для вчителів та асистентів ліцею відбувся черговий тренінг на тему:"Організаційно-педагогічні умови формування інклюзивного середовища."
   Під час роботи розглянули завдання команди супроводу:
          комплексне психолого-педагогічне вивчення дитини,
          створення належних умов для включення дитини з ооп в освітнє середовище,
          різнобічний розвиток індивідуальності дитини,
          збір інформації про особливості розвитку дитини,
          надання комплексної психолого-педагогічної допомоги дитині.
    Цікавим є той факт, що практика асистенства виникла ще у 15 ст. в Англії та поступово в інших країнах. Офіційно в Україні крок за кроком 2012-2015 роках.
      Робота вчителя та асистента вчителя на уроці є партнерською-вони постійно співпрацюють разом, разом здійснюють викладння в єдиному фізичному просторі, спільно відповідають за навчання усіх учнів, спільне розуміння змісту, методів, способів оцінювання, підтримка почуття особистої відповідальності. Основна ідея: "ЩО МИ РАЗОМ МОЖЕМО ЗРОБИТИ ДЛЯ УСІХ НАШИХ ДІЕЙ".
      Під час співробітництва вчитель та асистент по різному можуть співпрацювати:
Один вчить-інший спостерігає.
Один вчить-інший асистує.
Альтернативне навчання.
Навчання в навчальних осередках.
Паралельне навчання.
Навчання в команді.
      Співучителювання має свої переваги:
Можливість залучити усіх учнів до процесу навчання.
Урізнономанітнення форм та методів навчання.
Присутність двох учителів на уроці означає, що індивідуальну допомогу може отримати більше учнів.
Ефективний моніторинг потреб дітей.
        Будь які зміни пов`язані з ризиком, завжди лякають. Але ВОНИ МОЖУТЬ винагороджувати та приносити радість.


      








Немає коментарів:

Дописати коментар